Op vrijdag 11 juli jl. ging het 3 daags durende Festival Fabriek Magnifique officieel van start.
In een ongedwongen en gezellige sfeer hebben ruim 70.000 mensen uit de wijde omgeving
van Veghel het festival bezocht en ervaren.
Namens SMC0413 heb ik een social media analyse gemaakt van dit evenement.
Deze presentatie is gegeven op 13 oktober tijdens de social media club met als thema
“Het promoten van een groots evenement via Social Media”.
Jan van Hoof – Directie Fabriek Magnifique
De presentatie van vanavond staat online http://t.co/w6vZksBCYP Social media analyse Fabriek Magnifique #SMC0413 @FabriekMagnifiq @SMC0413
RT @meulesteen: De presentatie van vanavond staat online http://t.co/w6vZksBCYP Social media analyse Fabriek Magnifique #SMC0413 @FabriekM…
RT @meulesteen: De presentatie van vanavond staat online http://t.co/w6vZksBCYP Social media analyse Fabriek Magnifique #SMC0413 @FabriekM…